Politica de Livrare & Retur
Livrare
- Livrarea comenzilor
● Comenzile sunt livrate în termen de 3 zile lucrătoare de la confirmarea plății, cu excepția
cazurilor în care se specifică altfel în descrierea produsului.
● Livrarea se face prin intermediul unui curier rapid, iar costul transportului este calculat
automat în funcție de greutatea și destinația comenzii.
● Pentru comenzile cu valoare mai mare de 250 lei, livrarea este gratuită.
● În cazul în care curierul nu poate livra comanda din motive independente de voința
noastră (adresă greșită, absență la momentul livrării etc.), vom încerca să ne contactăm
cu clientul pentru a găsi o soluție. - Returnarea produselor
● În cazul în care produsul livrat este defect sau nu corespunde descrierii, vă rugăm să ne
contactați în termen de 2 zile de la primirea comenzii pentru a solicita returnarea sau
înlocuirea produsului.
● Pentru a returna produsul, acesta trebuie să fie în starea inițială și să fie însoțit de toate
accesoriile și ambalajul original.
● Costul returnării produsului este suportat de către client, cu excepția cazului în care
produsul este defect sau nu corespunde descrierii. - Protecția datelor personale
● Pentru a procesa comanda și a livra produsele, trebuie să colectăm anumite date
personale, cum ar fi numele, adresa de livrare și numărul de telefon.
● Aceste date sunt colectate și procesate în conformitate cu GDPR și sunt utilizate doar în
scopul procesării comenzii și al livrării produselor.
● Nu vom partaja aceste date cu terțe părți, cu excepția cazurilor în care este necesar
pentru a procesa comanda (de exemplu, pentru a furniza datele către curierul care
livrează produsul).
● Aveți dreptul de a accesa, modifica sau șterge datele personale pe care le-am colectat
despre dvs. și puteți solicita să nu mai primiți informații de marketing din partea noastră.
Retur
1.Politica de returnare
● Dacă nu sunteți mulțumit de produsul achiziționat din magazinul nostru online, aveți
dreptul să-l returnați în termen de 14 zile calendaristice de la primirea comenzii, fără a fi
nevoie să oferiți o justificare.
● În cazul în care decideți să returnați un produs, vă rugăm să ne contactați prin
intermediul formularului de contact de pe site sau prin e-mail, indicând numărul comenzii
și motivul returnării.
● Vă rugăm să ne trimiteți produsul înapoi în ambalajul original și în aceeași stare în care
l-ați primit, împreună cu toate accesoriile și documentele care l-au însoțit.
● Costul de returnare va fi suportat de către cumpărător, cu excepția cazurilor în care
produsul livrat este defect sau nu corespunde descrierii.
● Vă vom rambursa contravaloarea produsului în termen de 14 zile calendaristice de la
primirea produsului returnat.
2.Produsele defecte sau neconforme
● În cazul în care produsul livrat este defect sau nu corespunde descrierii, vă rugăm să ne
contactați în termen de 5 ore de la primirea produsului pentru a ne informa cu privire la
situație.
● Vă vom solicita să ne trimiteți produsul înapoi, împreună cu toate accesoriile și
documentele care l-au însoțit.
● Vom analiza produsul și, în cazul în care se confirmă că produsul este defect sau nu
corespunde descrierii, vă vom înlocui produsul sau vă vom rambursa contravaloarea
acestuia, inclusiv costul de returnare.
3.Protecția datelor personale
● Pentru a procesa returnarea produselor, trebuie să colectăm anumite date personale,
cum ar fi numele, adresa de livrare și numărul de telefon.
● Aceste date sunt colectate și procesate în conformitate cu GDPR și sunt utilizate doar în
scopul procesării returului.
● Nu vom partaja aceste date cu terțe părți, cu excepția cazurilor în care este necesar
pentru a procesa returul (de exemplu, pentru a furniza datele către curierul care ridică
produsul).
● Aveți dreptul de a accesa, modifica sau șterge datele personale pe care le-am colectat
despre dvs. și puteți solicita să nu mai primiți informații de marketing din partea noastră.
4.Procedura de retur
● Dacă doriți să returnați un produs, vă rugăm să completați formularul de retur disponibil
pe site-ul nostru sau să ne contactați prin e-mail sau telefon.
● Vom verifica informațiile furnizate și vă vom comunica procedura de retur, inclusiv
adresa la care trebuie trimis produsul.
● Vă rugăm să ambalați produsul în ambalajul original sau un ambalaj adecvat, pentru a-l
proteja în timpul transportului.
● Vă recomandăm să utilizați un serviciu de livrare care să vă permită să urmăriți
expedierea produsului returnat și să obțineți o confirmare de livrare.
● Vom procesa returul în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului
returnat și vă vom informa cu privire la decizia noastră de a înlocui produsul sau de a
rambursa contravaloarea acestuia.
5.Excepții
● În cazul anumitor produse, cum ar fi cele personalizate sau comandate la cerere,
procedura de retur poate fi diferită. Vă rugăm să ne contactați pentru informații
suplimentare în cazul acestor produse.
● În cazul produselor care au fost utilizate sau care nu mai sunt în starea inițială, ne
rezervăm dreptul de a refuza returnarea sau de a deduce o sumă din contravaloarea
produsului, pentru a acoperi costurile de recondiționare.
● Conform art.16, literele d) si e) din O.U.G. nr. 34/2014, consumatorul nu se poate
retrage ) din contractele de furnizare a unor produse care, sunt susceptibile de a se
deteriora sau expira rapid precum si a produselor sigilate care nu pot fi returnate din
motive de protective a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de
consumator.
● Produsele Refrigerate nu se pot returna
Vă rugăm să citiți cu atenție politica noastră de retur și să ne contactați dacă aveți orice întrebări
sau nelămuriri. Ne dorim să oferim o experiență plăcută și transparentă tuturor clienților noștri și
suntem disponibili să vă ajutăm în cazul în care aveți nevoie de asistență cu returul sau cu orice
alt aspect al comenzii.